Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Warszawa • Poznań • Łódź

E-PR

Unops Sanofi PKP Przewozy Onet MTL Multikino Log Marriott Komputronik Kingston Iiyama Hoover HP Heineken Fujitsu Hama Ever Creative Diverse Cenega ABCdata Agito

Zaufali nam:

e-PR to działania Public Relations w głównej mierze skupiające się na narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Dzięki nim można kształtować wizerunek, komunikować się z mediami (głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali internetowych.

? Relacje mediowe w Internecie (skuteczne działania w celu stałej obecność Klienta w mediach internetowych, w tym m.in. przygotowanie i dystrybucja komunikatów prasowych, artykułów, itp);
? Marketing szeptany, tzw. „buzz marketing” (działania na forach, w mediach społecznościowych, serwisach internetowych, mikroblogach);
? Media społecznościowe, tzw. „social media” (tworzenie i prowadzenie kont i Fan Page na serwisach społecznościowych, aktywna interakcja z użytkownikami, prowadzenie konkursów, informowanie o nowych produktach, promocja marki i produktów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy);
? blogi (prowadzenie bloga/ów firmowego/wych oraz produtkówych, cykliczna aktualizacja treści, promowanie bloga na forach internetowych i w mediach społecznościowych)monitoring mediów internetowych, serwisów i mediów społecznościowych, forów, blogów, etc.