– w przygotowanej strategii działań zaplanowano serię artykułów prasowych oraz wywiadów z Prezesem Komputronika
? Wojciechem Buczkowskim. Artykuły przedstawiały osobę Prezesa jako wiarygodnego partnera w biznesie o dużym
doświadczeniu. Oprócz materiałów publikowanych w prestiżowych mediach biznesowych oraz opiniotwórczych, zrealizowaliśmy działania przedstawiające Wojciecha Buczkowskiego prywatnie jako osobę mającą
swoje pasje oraz hobby.
– Szereg działań informacyjnych mających na celu dotarcie do właścicieli i zarządów firm z przekazem o potencjalnych zagrożeniach oraz stworzenie materiałów poradnikowych.
– Stworzenie kampanii informującej o zmianach w profilu produkcji Firmy, wdrazaniu nowych rozwiązań technologicznych oraz ekspansji na sąsiednie rynki. Publikacja m.ni. w miesięczniku Puls Biznesu.
– Tworzenie cyklicznych kampanii informujących o produktach powiększających ofertę.